mandag 26. mai 2014

Maiutfordringen #14

Da er vi jammen meg kommet langt ut i mai allerede, og en ny utfordring fra oss står for tur :o)
Denne gangen har vi i teamet fått masse flotte ark fra My Minds Eye i serien "Lime Twist" + at vi har fått noen aldeles herlige ferdiglagde trykk.

Oppgaven til dere flinke bidragsytere er denne gangen enkel, iallefall når en ser hvor mye flott dere leverer ;o) og det er "Bruk Diese(er)"

Her er noe vi lagde av det flotte vi fikk :o)



                                                                          Aina






Julia



                                                                      Jorunn Elin





                                                                                Lise







                                                                            Pia




Da gleder vi oss veldig til å se alt det flotte som dere forhåpentligvis leverer denne gangen og :o)
Fristen er 15.6.14 kl 23.59
Legg inn bidrag i linketingen under her, eller send pr mail til post@hobbygarasjen.no


2 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg kan ikke se hvor jeg skal legge inn linken til bidraget mitt. Håper det er greit at jeg legger linken her: http://endaenscrappedame.blogspot.no/2014/05/hjertekort.html

    Klem, Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er det i orden, men vi tar så klart med bidraget ditt uansett!

      Slett