onsdag 12. juli 2017

Sandwichboks

Hei!
Karin Lovise her.
Siden det er sommer tenkte jeg det passet bra å lage en sandwichiskrem-boks.

Denne fant jeg malen til på pinterest og Splitcoaststampers..
 Det er plass til to små sjokolader på sidene og gavekort på midten.
Jeg har brukt Bazzill-kartong. 
Jeg malte med litt forskjellige farger med Starlights før jeg skjærte den ut med diesen.
Sparkle Medium er brukt på den blanke plastikken etter at jeg skjærte den ut med dies.
Jeg brukte også denne stensilen sammen med Sparkle Medium.
Stempelet fra Kort og Godt er embosset med embossingpulver fra Nuvo, for jeg la på tre prikker med Nuvo Crystal Morning Dew.
Glitterfoam er fra Kort og Godt, som kommer ferdig med lim på baksiden.

Været her på vestlandet minner fremdeles ikke så mye om sommeren, så det er flott vær til å kose seg med hobbyen sin.
Bli med og delta i utfordringen vår denne måneden. 
Utfordingen finner du her.

Fortsatt god sommer!
Klem fra Karin Lovise


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar