mandag 16. oktober 2017

Halloween

Da nærmer det seg tradisjonen Halloween
som nå har fått et godt fotfeste i landet. Helt sikker ulike meninger 
om denne dagen og hvordan den skal feires.

Men vi har nå iallefall litt inspirasjon til dere



Jeg bare elsker fargene vi bruker i denne tradisjonen.
Lilla, oransje, spygrønt mot det svarte.

Her har jeg brukt en dies fra Marianne design til å lage toppen på posene


 På den første godteriposen så har jeg brukt et gammelt ark med hodeskaller på.
Ordet BOO laget med alfabet dies fra kaBoks. Men et hvilkent som helst alfabet kan brukes. Edderkoppen i plastikk hadde jeg liggende igjen fra et barne selskap


På denne har jeg brukt baksiden av samme arket .
Edderkopp spinnet har jeg klippet ut fra en cupkake pynt, som skal ligge utenpå kakepapiret.


Så slapp jeg opp for ideer og mønster ark. Og da laget jeg mønster arket selv med Oxide puter.
Samme pynten og så har jeg tegnet en svart strek rundt arket.


Nå kan nabo ungene komme til oss. Vi er klare.


Lise.

Jeg har laget et kort med de fine arkene til Papirdesign
Knask eller Knep


Treet og fuglene er dies fra Kort og Godt 119
trykket ut i mosegummi



Minner om at vi har en trekning bland dere som legger igjen et spor
etter dere i Oktober.
Gavekort på 100.- som kan brukes i nettbutikken

3 kommentarer:

  1. Her i huset er det ikke veldig aktuelt å markere Halloween. Men kanskje blir det litt snop til spøkelser og skrømt som kommer på døra.

    Morsomt uglekort - det mønsterarket har jeg ikke sett tidligere.

    SvarSlett
  2. Love the sweet bag tags. Really lovely idea. Must use up some of the patterned paper I have. Hugz

    SvarSlett