mandag 13. november 2017

Julekort med Zinski Art

Julekort inspirasjon av Gjestedesigner Tone K Jensen

Jeg fikk dette stempelet av Hobbygarasjen og må ærlig innrømme at jeg til å begynne med synes det var litt vanskelig å "lage noe av" det :)

Etter en stund fikk jeg en ide....og nå har jeg et par ideer, men siden de andre ideene ikke er julerelaterte så venter jeg med prøve dem ut :)
Jeg er jo ingen "fargelegger" så her har jeg bare prøvd meg med vannpensel og ink :)


Stempel figuren er fra Paperartsy,  Zinski Art- zini 11





 


Håper dere blir inspirert til også å bruke produkter som egentlig ikke er
så julerelaterte, men løser det sånn som Tone har gjort på dette nydelige kortet.

Nettbutikken kan i perioder være nede.
Vi skal over til ny leverandør og håper alt er klart om ikke så alt for lenge.

Så hyggelig om dere legger igjen en kommentar til designerne våre.
I slutten av måneden så trekker vi ut en som får en kjekk  premie fra nettbutikken.

5 kommentarer:

  1. Er ikke en ting tone ikke behersker altså 💙

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt sant Pia. Hun tryller frem så mye fint :)

      Slett
  2. Så fint kort i rött och vitt. Kul liten figur! :)

    SvarSlett
  3. These are so cute and quirky. Hugz

    SvarSlett