søndag 26. mai 2013

Vinnere av utfordring #1

Vi har bestemt oss for å stemme på tre bidrag som får poeng og er med i trenkingen av en større premie som trekkes om et år, i tillegg trekker vi ut en tilfeldig vinner som vinner månedens premie.

Da har vi stemt og trukket vinnere fra vår første utfordring!
Det kom inn 18 bidrag og vi syns at det er veldig hyggelig at så mange ble inspirert av oppgaven vår!
 
Vi har stemt frem 3 bidrag som får være topp tre denne gang og flest stemmer fikk
 Signe med denne flotte kreasjonen
 
 
Det var tett i toppen,
det ble like mange poeng til
 
Gratulerer til alle tre, nydelige bidrag!!
 
Men hvem ble den heldige vinner av den flotte premien?
Vi brukte random org og....
.
.
.
.
.
.
.
 
 
 
Gratulerer så mye til alle vinnere.
Jorunn må sende oss adressen på e-post, så kommer det snart pakke i posten!
 
Snart kommer en ny utfordring fra oss, så heng med!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hm, det er ikke umulig at jeg er både blind og dum, he he, men jeg finner altså ikke mailadressen deres! Men min er: tommmar@online.no

    Heldige meg som ble trukket ut som første vinner :) Tusen takk :)

    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Utrulig stolt over å komme på topp 3 lista!!!! Og spennande at eg då er med i ei trekning om eit år.

    SvarSlett